KidsUp usprawnia komunikację w przedszkolu

Aplikacja mobilna Kidsup to narzędzie dla przedszkoli i rodziców ułatwiające komunikację poprzez umieszczanie wszystkich istotnych informacji w jednym miejscu. Platforma posiada opcje społecznościowe i administracyjne.

Do pierwszych z nich należy m.in. funkcja dodawania postów z opisami i zdjęciami codziennych wydarzeń w przedszkolu, imprez okolicznościowych czy wycieczek w ciekawe miejsca. Dyrektor lub wychowawca jednym kliknięciem wysyła informacje do grupy bądź wszystkich rodziców zapisanych do przedszkola. Istnieje również możliwość komunikowania się bezpośrednio poprzez prywatne wiadomości.

Do grona narzędzi administracyjnych zaliczają się opcja zgłaszania nieobecności czy moduł związany z płatnościami. Wszystko to usprawnia pracę placówki, która nie musi już wykonywać wymienionych czynności „ręcznie”. Przedszkole oferujące KidsUp jako sposób komunikacji jest innowacyjne i otwarte na skuteczną komunikację, ponieważ rodzice cały czas w swoich smartfonach czy na tabletach mogą sprawdzić, co się dzieje z ich dziećmi.

Osoby zainteresowane aplikacją KidsUp zapraszamy do kontaktu: e-mail: kontakt@kidsup.pl, tel. 501 325 186, www: kidsup.pl.